På flygplatsen

Vårt plan är försenat i minst 4 timmar för att det är strejk på flygplatsen på Kreta. Jag är äckligt uttråkad och vet inte vad jag ska göra. Såg ett espressohouse runt hörnet så kanske drar dit och köper en latte. Det finns en söt kille som verkar vänta på samma plan som vi, har jag sjuk tur hamnar jag bredvid honom. Kan "råka" somna på hans axel. Joke. Kan det inte hända som på film, att en kille kommer springandes och halvt bryter sig in på en stängande gate för att hinna säga "Please don't go, I love you" till tjejen som är på väg att ta flyget till andra sidan jorden. Det vore rätt coolt att ha beskådat. Nu tänker jag släpa med mig Tim till EH, tänker inte sitta still en sekund till.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Men Michelle... Vad hände med "jag ska sluta leta efter killar" haha!



<3

2011-10-07 @ 19:49:53
Postat av: Michelle

Äh, hindrar inte en från att titta på dem :)<3

2011-10-07 @ 20:54:10
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0