Some faith in your self is all you need


Jag tycker inte om snö särskilt mycket, inte när det ligger på marken i alla fall. Själva snöandet är ganska mysigt. Bilden är från Island och en kväll gick vi runt bland snöflingorna i Reykavik och jag drack varm choklad i en take away-mugg. Det saknar jag.

Har fått motivation till att äta nyttigare, träna mer och gå ner i vikt. Vad motivationen är är lite småhemligt men den är bra i alla fall, med dead line och allt. Resan till Kreta jag ska på imorgon är en hälsoresa som mamma håller i med sitt företag. Jag vet inte exakt allt som ska hända men det kommer vara två träningspass om dagen i olika former, som pilates, vattengympa, zumba, what so ever. Ska vara med på så många jag orkar. Den här resan blir en bra start på min nya, nyttigare livsstil. HEJA MIG


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag försöker äta nyttigt så mycket det går, fast ibland blir det snabbmat eftersom ibland orkar man inte laga mat ;)

2011-10-05 @ 17:52:15
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Du är så duktig, jag kommer heja på dig!

2011-10-05 @ 18:54:51
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Du om någon behöver ju verkligen inte gå ner i vikt! Du är ju jättefin.

2011-10-06 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0