Coffee time at Amanda's


Hade bara en lektion idag vilket var väldigt skönt. Jag och Benjamin följde med Amanda hem efter skolan för att han skulle försöka fixa hennes trasiga internet. Hade lite kafferep på hennes rum, facerapades och annat roligt. Nu sitter jag hemma vid köksbordet och ska ta med i kragen när det gäller plugg. Hela jag kände mig kaos i helgen, min lägenhet såg ut som FAN och jag hade sjukt svårt att komma igång med plugget. Nu har jag tagit tag i mig själv och röjt upp här hemma och nu satt mig med den där jävla historian, så nu ska jag få lite ordning på mig själv och livet igen! Jag tycker verkligen att rörigt omkring sig=rörigt i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0