För exakt ett år sedan

Min kropp har en otroligt dålig timing. Ikväll ska jag på en fest jag sett fram emot väldigt mycket och imorse vaknade jag upp med huvudvärk och feber. Jag ska ta en panodil och hoppas att det lägger sig tills ikväll. Hade tänkt ha en hell of a night nämligen! Ska fylla på min partylista på Spotify nu, wooopa



hade jag håret i någon konstig gul-blond färg.


var vi i Småland för att fira min farmor.


la jag ut den här bilden i bloggen för jag var så jävla ledsen på grund av en kille. Pappa sa då "just nu vill du inte inse hur han beter sig för att du tycker om honom, men en dag kommer du skratta åt vilken idiot han var och fråga dig själv "hur kunde jag tycka om någon som honom?"". Så rätt han hade.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Din far är en klok man.

2011-09-24 @ 15:27:32
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0