The kids from yesterday

Just nu vill jag

   fylla i listor. Lisa gav mig några bra. Jag ska skapa en mapp på datorn som ska bli fylld med just listor.
   hitta inspirerande bilder på outfits och kläder. Min garderob suger och jag har varken motivationen eller inspirationen till att uppdatera den.
   skriva upp saker jag kan blogga om. Jag tycker som sagt om att skriva om min vardag för att kunna titta tillbaka på den sen, men jag vill skriva om mer än så. Jag har svårt att komma på saker bara, så ska därför skriva ner några idéer. 
   göra en ny header och eventuellt design. Fast det får komma sen, det tar alltid jättelång tid för mig och jag blir alltid på svindåligt humör för att det skiter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0