Pumped up kicks






Skolfotot har kommit och det är värst vad snygga vi blev. Det är skönt att det är ett skämtfoto för då gör det inget om man ser lite rolig ut. Ligger just nu i min säng och försöker plugga men det finns så mycket roligare saker att göra så det blir inte så mycket av det. Jag tittade på topplistorna på Spotify innan och valde att se dem för England och USA, på båda listorna låg en låt högt upp som jag aldrig hört. Vet inte om den spelas i Sverige något? Foster The People – Pumped Up Kicks heter låten och blir bättre ju mer jag lyssnar på den! Ligger i både min myslista och gladlista, den passar in bra på båda.


Kommentarer
Postat av: rebecca

fan vad snyggt det har blivit där!! avundsjuk att du fått lägenhet, verkar asm :(

2011-09-16 @ 15:06:17
URL: http://rebeccawinberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0