First night


Kom till nya lägenheten idag vid 2 och började packa upp grejer, höll på i några timmar och fick hyfsad ordning i köket. Vid 6 kom Amanda och Martina hit för att inviga mitt kök med pizza från pizzerian som ligger precis nedanför mig. Benny kom också inom en runda för att försöka fixa min tv men det fattas en box, så det gick inte. Åkte hem till Amanda för att titta på Idol och det var okej, fast jag tycker inte om nya juryn. Särskilt inte han med skägget, Andreas var mycket bättre. Nu sitter jag i alla fall i min säng och ska snart sova. Jag är så himla glad över att äntligen ha flyttat in och jag längtar tills det kommer helt i ordning med nya möbler och så. Tror det kommer bli jättemysigt!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ser mysigt ut!

Längtar efter våran tjejkväll :)

2011-09-05 @ 10:24:02
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0