Go die slowly

Dagen börjar inte bra. MItt abonnemang går inte ut förrän i mars nästa år vilket betyder att jag inte kan teckna nytt i Norge. Detta leder i sin tur till att jag kommer få betala varje gång jag får sms från Sverige, kan inte surfa utan att bli ruinerad och det blir dyrt att ringa människor och jobb i Oslo. Så. Att. Ja. Jag älskar verkligen livet at the fucking moment. (och jag kan inte hjälpa att jag är the queen of bitterfittor just nu. jag kan verkligen inte det.)
 
Denna gången stavas lösningen Viber. Det är en app där man smsar och ringer gratis över internet. Jag kommer som sagt inte ha internet påslaget men jag har internet i lägenheten och sen kryllar det av WiFi på stan så kanske kan använda det också ibland. Så vill någon mig något, skriv på Facebookchatten eller på Viber så svarar jag så fort jag har internet. Jag har samma nummer som innan, lägg bara till +46 och ta bort första nollan i mitt nummer. Skaffar ni Viber lär jag finnas där i kontaktlistan ändå, så ni hittar mig säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0