På bussen

 
Världens. Bästa. Buss.
 
Skinnsäten som är som små fotöljer, fotstöd, gratis internet, eluttag vid varje säte, mycket plats för benen osvosv. När jag såg bild på sätena på hemsidan trodde jag att det skulle vara jättedyrt, men bussresan+platsreservation+avbokningsskydd blev tillsammans 339:- från Helsingborg till Oslo. GALET. (Detta är en hint till mina vänner som eventuellt kanske någon gång för får sig att hälsa på. Puss)
 
Detta är förövrigt första inlägget i min nya kategori Oslo. Here I go.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vill komma och hälsa på!!!! greppade hinten. najs!! ha det bäst! KRAm

Svar: hade älskat om du kom och hälsade på!!! puss och kram
Michibelle

2012-08-02 @ 15:11:44
Postat av: Nicolina

JAG MED SÅKLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller ja vi ses ju sen. Eller ja va du fattar. Åååh HA DET BÄST KICKASS YEAAAAAH HAJAR SOM HAJAR. Du är min Nemo. Puss

Svar: det gör vi sannerligen!!! TACK DU MED!!!!! och du min hajmat. puss.
Michibelle

2012-08-02 @ 16:38:52
Postat av: T A N J A S V Ä R D

Lycka till! Kommer sakna dig! Kommer lätt fett och hälsar på! Blablabla :D <3

Svar: Tack, och jag dig! Jaaaa, gör det :D Vore så kul! <3
Michibelle

2012-08-02 @ 20:29:29
URL: http://tanjaswardh.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag kommer gärna och hälsar på dig, kommer dö av saknad utav dig!!!! (Ok, lite överdrivet kanske, fast ändå inte). Lycka till, min fina,fina dansk!

Svar: Det vill jag verkligen att du gör!! Jag saknar dig sååå mycket redan, så vi måste ses snart! Tack min fina,fina smålänning <3
Michibelle

2012-08-02 @ 21:36:14
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0