Söndagssummering

 
Idag vid 12 gick jag och Therese bort till Friskis&Svettis där jag köpte ett gymkort för resten av året. Tyckte det för en gångs skull var roligt att träna och ser faktiskt fram emot att gymma imorgon (wtf). Annars idag har jag tittat på DHW, powernapat, fixat i mitt&Fridas rum och lagat mat med mina roomies. Imorgon har jag lägenheten för mig själv när de andra jobbar, men om det är fint väder åker jag antagligen in till centrum och turistar lite!
 
(Alltså. Jag kan inte släppa priserna här. Jag räknade ut att salladen vi åt igår till lunch kostade drygt 200 svenska kronor. En jävla sallad? Gud, ge mig ett jobb nu. Jag behöver det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0