Capitol Hill

Efter frukosten gick jag till min skola för att lära mig vägen och det gick jättesnabbt, älskar att det ligger så nära downtown. Först tyckte jag området var halvsunkigt och blev lite depp men så läste jag att området där skolan ligger, Capitol Hill, är Seattles "urban" hipsterområde. Så det kändes lite mer ok då. Kom tillbaka till hostlet, tittade på amerikansk fotboll med en kille som heter Chris (typ 36 år gammal), när Heather kom tillbaka gick vi till musikmuseet där vi läste om Nirvana, tittade på gitarrer, spelade in en låt osv. När vi kom tillbaka var jag tvungen att ta en powernap för jetlagen har varit helt brutal idag. Trodde jag skulle somna mitt i en konversation med någon. Sedan var det dags för tacosmiddag och jag måste säga det igen, jag freaking älskar vårt hostel. Satte oss vid ett bord och några sekunder senare hade vi börjat prata med en kille från LA, en från Alaska och en från London. Folk är så öppna och jag är helt i extas. De ska ut på barrunda ikväll så jag och Heather gick till Capitol Hill till ett sjukt coolt café som har öppet till 1 på natten. De har en vägg full av böcker, här sitter en massa ungdomar med böcker&laptops, vi dricker dögod körsbärsdricka för 14 kr och de spelar sån musik som hade passat i en filmscen där de dansar på en hemmafest knarkpåverkade i slow motion, typ. Imorgon bitti åker Heather hem och jag blir själv igen, trist att hon åker men spännande att bli själv igen och se vad som händer. So looongc_50cebc189606ee5975a29f1f.jpg" class="im


Kommentarer
Postat av: T A N J A S V Ä R D

Så kul och mysigt det verkar! Avis!! <3

Svar: Ja, himla bra är det! <3
Michibelle

2012-12-17 @ 08:00:55
URL: http://tanjaswardh.blogg.se
Postat av: kookz

dör så avundsjuk jag är, åhhh kirra nån londoner till mig som du kan ta med dig hem sen hahahaha

Svar: Hahah ska försöka!! puss
Michibelle

2012-12-17 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0