Första röda muggarna

Okej, är jättelat. Orkar inte rotera, tar ett år att ladda upp bilder här. Den här killen heter i alla fall Blaine och vi började prata lite på hostlet och sedan frågade han om jag ville följa med och äta middag. Sen dess har vi varit på en sportbar och tittat på amerikansk fotboll, promenerat, druckit kaffe, tittat på Pulp Fiction (DÖBRA) och ätit kinamat.
I lördes var det dags för hemmafest hos en av de som jobbar på hostlet och också min första amerikanska fest med röda muggar, var sjukt exalterad och de andra tyckte det var halvknäppt. Där fanns bar och DJ och allt, himla roligt var det.
Prankade vårt fulla/jetlaggade offer.
S och jag
Idag är det svensk julafton och jag har inte gjort något juligt över huvud taget i och med att de inte firar förrän imorgon här. Då är det dags för julmiddag här på hostlet och antagligen något festligt på kvällen. God jul!

Kommentarer
Postat av: Nille

ÅH, alltså. Haha du anar inte vad avis vi är på dig här hemma. Och så fin du är <3

2012-12-25 @ 13:12:33
Postat av: Amanda

Sjukt avis är vi va. Inte riktigt ok. Och killen var ju söt?????

Svar: Jobbigaste jäveln i världen dock,hahah.
Michibelle

2012-12-26 @ 20:40:02
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0