Fredagskväll

Igår på dagen gjorde jag i princip ingenting, tittade på tv, sa hejdå till Chris (buu), powernapade och köpte sallad från Subway med hem. Trodde det skulle hända absolut ingenting men så kom Kip och Hugo till mitt bord och frågade om jag ville ha japanskt alkohol-någonting. Ja men visst sa jag och lite senare var bordet fullt av människor. Åh och fick en domedagskyss också :)) på halsen och kinden av ett creep med gult hår som inte ens bodde på hostlet men var här ändå och som sedan tog en tjej på rumpan och snodde någons cigaretter och sparkade in en dörr och som jag fick vittna mot hos polisen efteråt. Måste skratta, herre gud.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha ;P du är för rolig=))

Svar: hahaha jag gissar på ISSI <3
Michibelle

2012-12-23 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0