Stannaisängenmåndag

Skulle egentligen till Väla idag men det blev ändrade planer och jag blir istället hemma och myser med pappa som jobbar hemifrån idag. Har mensvärk och humörsvängningar vilket absolut inte kommer göra den här veckan mindre känslosam. Försöker sysselsätta mig med filmer och nya mobilappar, för stannar jag upp börjar jag gråta. Åh gud, är sånt VRAK. 
 
En himla bra sak med den här dagen är de två för tidiga julklappar jag fått av pappa, en laptop (åhhhh) och amerikanska dollar. Även fått in CSN-pengar på mitt konto och det ser ganska sjukt ut, men det försvinner ju snart till skolavgiften. Det mesta håller på att falla på plats inför resan och det är en sån himla lättnad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0