Hello Seattle

Är så fruktansvärt jetlaggad. Klockan är fem på morgonen hemma och åtta på kvällen här. Jag tänker jättelångsamt och ni skulle höra min engelska, skrattar inombords åt mig själv. För att sammanfatta resan, att säga hejdå på Kastrup var jättejättejobbigt och jag storbölade mig igenom allt så jag fick starta en egen kö i säkerhetskontrollen för de tyckte synd om mig (heh) men det kändes bättre så fort jag kommit på planet. Flög i 3 timmar till Island, sedan 7 till Seattle. Allting på flygplatsen gick smidigt, jag hittade en taxi direkt och hostlet jag ska bo på i minst en vecka tills jag hittat roomies verkar jättemysigt. Packade in mig på rummet där inga andra hunnit komma än, vågade mig sen ut i sällskapsrummet där jag satte mig och tittade på tv med några randoms. Började sen prata med en tjej som heter Heather och nu har vi planerat in att göra några saker tillsammans imorgon, hur bra som helst. Hostel äger. Var nervös i bilen på väg till Danmark men sen släppte det och nu är jag bara trött och glad. Bilden är föresten inifrån taxin när jag såg själva staden och blev alldeles till mig. 40 min till sen ska jag sova för jag avlider snart av trötthet. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: kookz

AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Svar: AHHHHHHHEHHHH indeeeed
Michibelle

2012-12-15 @ 14:16:50
Postat av: Nicolina

Är så jävla megaimponerad av vad du gör just nu. Uppdatera mig!!! Skriv allt! VILL veta allt! Vill se bilder.

Maila mig om det är så. ÅH!
PUSS

2012-12-15 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0