Kommer hem och det är vitt

Gått igenom varenda missad Tumblr-bild, pinnat in några hunkar på min Pinterest, läst blogginlägg och gått igenom alla Spotifylistor. Home sweet home. Vet inte vad jag ska tycka om snön dock. Fin att titta på men när jag gick ur tåget från Kastrup ville jag dö. DÖ. Idag fyller i alla fall pappa år (grattis xx) och ikväll ska jag laga finmiddag till oss, mysig hemkomst!
 
 
Om någon skulle vilja ha fler jullåtar att lägga till i sin jullista har ni min här: glitterochpepparkaksmusik

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh hundarna. Så söta!

Svar: De borde få träffa din vovve, de hade nog tyckt om varandra! :*
Michibelle

2012-12-06 @ 22:32:01
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0