Lite sommar

Fick ett samtal från Elaine innan som gjorde mig så glad. Det handlar om våra planer inför sommaren, längtarlängtarlängtar!! Bara en termin kvar, sedan är vi fria. Ska verkligen försöka uppskatta det här halvåret, för jag vet att när vi slutat kommer jag sakna allt så himla himla mycket.

Min självdiciplin under det här lovet har varit lika med noll så nu måste jag verkligen plugga. Den här kvällen ska bli en pluggkväll och jag ska efter det här blogginlägget logga ut från diverse sidor jag är inne på. Here I g0o0o0o0

Bild på mig och Linneah från i somras (ju mer jag säger orden "somras" och "sommaren", ju mer fel låter de. Haha mindfuck.)

Kommentarer
Postat av: Linneah

Åhh I miss it! När ses vi?<3

2012-01-10 @ 20:42:38
URL: http://linneahdano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0