Collegefest

Igår hade jag födelsedags-/avskedsfest för mina favoriter från skolan. Eftersom jag ska till USA nästa år valde jag att ha collegetema med röda muggar, bål och dunkmusik. Det blev en så himla bra kväll med en massa dans, pussar, beerbong, fina ord i en bok och häng på verandan. Lots of love till alla de som var där, PUSS.

Alla bilder är tagna från Nille!
 
Var i extas över de röda muggarna.Martina var söt comic nerd.Linnea, Ann och jag. Var baseballspelare, för de som undrar.Fick höra fin födelsedagssång.Jag och Mango.Gosigt.Anton som vi träffade på Hultsfred var där då han börjat träffa E. Så himla roligt och fint! Finisar.Tim, Marcus, jag och Samuel. Nille och Anton.Bengan modellar.Viktor, Nille och Benny.Beerbong, himla kul.Tim och jag. Tack för bästa kvällen på länge. Ni äger.

Kommentarer
Postat av: sabina

Ska du gå på collage där, i San Fran eller LA? :)

2012-07-08 @ 22:28:51
URL: http://threefireflies.blogg.se
Postat av: Nicolina

DU äger! Tack för en superfin kväll.

<3

2012-07-09 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0