Dör

Igår natt drömde jag att det hade släppts ut ett gifigt virus i luften så att det blev farligt att andas. Desto rikare man var, desto mer hjälp fick man från staten att skydda sig med isolerade hus osv. Någonstans på något sätt, jag minns inte, träffade jag Tom Hardy som blev kär i mig och jag i honom. Han som är rik och känd hade fått ett skitbra hus där vi flyttade in. När viruset blev värre och folk fick panik satt jag och pillade i hans hår medan han pratade fin brittiska. Rätt gött sätt att dö på.
 
Alltså. Känner mig som en 10-åring? Fangirlar ihjäl mig. Fast....Kolla på bilden. Ni förstår mig nog.
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Haha blev pirrig av det här inlägget. Tom Hardy <3 åh.

Svar: Ja DOG av denna drömmen, gud. Bästa tänkbara sätt att dö på!?
Michibelle

2012-07-03 @ 22:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0