Oslo update

Jag har länge funderat på Oslo och letat ihjäl mig själv efter boende och jobb. Det sistnämnda kommer jag försöka fixa på plats, men boende är ÄNTLIGEN klart! Jag skrev ett foruminlägg på http://www.cribsnorge.se/ (tips för er som också vill till Norge, där står allt om allt) där jag skrev att jag behövde någon att dela boende med. Då kontaktade en tjej som heter Frida mig och sa att hon letade efter samma sak som jag. Så vi började leta tillsammans och några dagar senare hittade hon två tjejer som hyr ut ett rum i sin trea i Oslo. Lägenheten ser jättemysig ut och mina nya room mates verkar alla tre vara jättetrevliga, så det känns toppen. Har precit bokat bussbiljett så nu på torsdag 13.15 åker jag till Oslo för att stanna där till december. Sick, tell me about it.

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Fan va kuuuul! :)))) <3

Svar: Jaaa, skönt att äntligen hittat ett ställe som känns bra! :)<3
Michibelle

2012-08-01 @ 12:53:38
URL: http://tanjaswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0