Solpaus

Dagens låt: Frightened Rabbit – Keep Yourself Warm
Dagens frisyr: Ligger-och-solar-knut högt upp på huvudet.
Dagens smink: Inget.
Dagens klädsel: Bh och sovshorts (för att ersätta bikinin jag inte hittar någonstans)
Dagens roligaste händelse: Inte gjort så mycket idag så har nog inte varit med om något roligt-roligt.
Dagens planer: Sola, packa om min resväska, tvätta och äta.
Dagens vill ha:
 Milkshake ute i solen hade varit ♥♥♥
Dagens saknad: Mamma. 
Dagens drog: Pepsi max, dels för att det är gott och dels för att jag inte klarar av hettan där ute annars.
Dagens tråkigaste: Ingenting, hittils. 
Dagens finaste: Vädret, lätt. 
Dagens måste: Få lite färg innan helgen i Göteborg. 
Dagens bästa: Att det blåser lite där ute så att man inte grillas levande.
Dagens dricka: Pepsi max, som sagt. 
Dagens köp: Ingenting.
Dagens mat: Räkomelett. 
Dagens kärlek: De här killarna. De gör så fruktansvärt bra musik.
Dagens mående: Finfint. 
Dagens kommentar: De enda jag pratat med idag är pappa och hans bror imorse innan de åkte till farmor, och de hann knappast säga något värt att nämna. 
 
             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0