Drömmar

Igår natt drömde jag att Rebecca (Spätt) var ute och joggade med Kissie. De satte sig för att äta lunch och då kom någon random kille och snodde R's sallad så jag började slå honom för att han skulle ge tillbaka den. På kvällen firade jag med fest i frösakull, en tatuerad motorcykelkille ville ha en puss och när jag sa nej brände han och hans gäng ner huset.
 
Idag när jag tog en powernap drömde jag att jag var på fest någonstans och så plötsligt hörde vi hög musik spelas någon annanstans och då skrek någon "DET KOMMER FRÅN FESTIVALEN" och så började alla springa ditåt och plötsligt var vi på Sweden rock och så träffade jag Nicolina. Hon sa att det var sjukaste bandet som spelade och vi måste se det, så vi stod och headbangade och hade asroligt. Nu när jag tänker tillbaka på det var det "Det är bögarnas fel" som spelades.
 
Wtf.
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

HAHAHA alltså detta är så fantastiskt.

Svar: HAHA JAG VET!
Michibelle

2012-11-18 @ 19:28:00
URL: http://peoplearelikesongs.blogspot.com
Postat av: Amanda

HAHA garv genom hela inlägget. Sjuka drömmar i mitt hjärta

Svar: HAHA JA, älskar att vakna upp efter en sjuk dröm!
Michibelle

2012-11-19 @ 02:51:44
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se
Postat av: Rebecca

HAHA, alltså... Såklart jag ska slåss om någon tar min mat... Love fooood, OCH vi måste ses snart?? PUSS

Svar: HAHA dock var det jag som slog för DIN mat, av någon anledning.... Ja, verkligen! Vi måste ses innan jag åker. Borde väl hinna med en halv åtta till....Haha PUSS
Michibelle

2012-11-20 @ 22:12:24
URL: http://rebeccamikaela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0