Lördag på landet

Idag har det varit otroligt grått och bitande kallt ute, men det har varit en fin lördag. Vid 9.30 tog jag och Tim tåget ut till Momor och Morfar i Svalöv där även snyggemoster Malin var. Pratade med morfar, åkte till Emmaus utan att hitta något, deeptalkade lite med M och avslutade med pannkakslunch. Åkte därifrån mycket gladare än vad jag var när jag kom dit och hela dagen har fortsatt bra.
 
Farmor kom hit idag och vi har tittat på mer Pelle Svanslöv, ätit dögod middag och så tände pappa en brasa och vårt vardagsrum hamnade på mysfaktor hundra. Klockan är bara nio men jag är så vansinnigt trött så nu tackar jag för mig och ser (typ) fram emot att vakna runt sex imorgon så jag kan hålla farmor sällskap vid morgonkaffet också. (Finns det en 80+ grupp blir jag snart tvångsvärvad.) Men godnatt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0