Rödvin, promenad och visumansökan

Drack rödvin för att det är bra för hjärtat. Åt kakor och drack kaffe vid tvn, gick för övrigt och la oss 21.00 och vaknade 07.00 nästa morgon. Pensionärer.
Morgon i Södertälje. Morgonrocken min gammelmormor använder varje morgon och jag dog så söt hon var i den.
 
På tisdagen tittade vi i affärer, fikade på ett gammalt café, gick promenad längst ån, jag följde med henne till doktorn och sen somnade vi ungefär samma tid som på måndagen.
Idag tog jag buss tåg buss till Amerikanska ambassaden i Stockholm och väl där var det lite småjobbigt. Satt i ett väntrum utan mobil, var lite smårädd för de amerikanska vakterna som egentligen var snälla och så satt jag bredvid en kvinna som luktade exakt som en matta en hund/katt kissat på. Dog. Väl på intervjun stammade jag nervöst fram svar på engelska och när hon frågade hur jag ska betala för skolgången svarade jag "CNN" istället för "CSN". För övrigt gick det fint och jag får nog visumet nästa vecka. Vandrade sedan runt i Stockholm, fikade på två olika ställen, ringde diverese människor för att få sällskap och tog tillslut flygbussen till Bromma där jag tog flyget ifrån till Malmö. Nu sitter jag hemma hos pappa och är övertrött. Movie time.
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Ååh, vad söt gammelmormor! Wah blev helt glad av bilden på henne. För övrigt låter det så spännande! SÅ KICKASS du kommer ha det i USA. My god.

Svar: Ja, hon är så himla gullig! Ahhh ja, men kommer sakna dig och er så bad. Du anar inte! Sjukt. PUSS
Michibelle

2012-11-14 @ 19:35:05
URL: http://peoplearelikesongs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0