You want me down on earth, but I am up in space

Det börjar bli himla kallt och jag har plockat fram mössan. Dagsljuset försvinner sådär vid tre och mitt behov av kaffe och te har fördubblats. Höst, hjärta. Idag gjorde en person (läser definitivt inte min blogg, så fundera ej) mig sjukt frustrerad och jag ville bara böla lite. Fast istället satte jag på hög festmusik som fick väggarna att skaka, sminkade mig med eyeliner&rött läppstift och satte på mig min nya skjorta fast att jag inte ska någonstans. Känns så mycket bättre än om jag suttit kvar i soffan med myskläder och tyckt synd om mig själv. JAG ÄR KICKASS, skit i människor som säger dumma saker. Så ovärt att bry sig. 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

ALLTSÅ FYFAN VAD SNYGG DU ÄR

Svar: MEN DU SJÄLV DÅ
Michibelle

2012-11-19 @ 21:03:32
URL: http://peoplearelikesongs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0