22th

Dagens låt: The Animals – The House of the Rising Sun
Dagens frisyr: Uppsatt i knut.
Dagens smink: Foundation, eyeliner, mascara, ögonbrynspenna.
Dagens klädsel: Svarta stuprörsjeans och mörkgrön blus.
Dagens roligaste händelse: Inte varit med om något sådär roligt-roligt. 
Dagens planer: Varit på arbetsintervju i Malmö, promenerat i en timme, åkt lite tåg och nätshoppat.
Dagens vill ha: En fin jacka, min skinnjacka fungerar snart inte längre i kylan.
Dagens saknad: Alla mina fina Halmstadbor.
Dagens drog: Är ganska drogfri idag.
Dagens tråkigaste: Ingenting särskilt. 
Dagens finaste: En höstgulorange park med fina svarta lyktor i Malmö.
Dagens måste: Titta på film, har några nya på listan över måstesenununu.
Dagens bästa: Att arbetsintervjun kändes jättebra och att det är 6 dagar tills vi åker till värmen.
Dagens dricka: Cola zero, alltid.
Dagens köp: En klänning.
Dagens mat: Ikväll ska vi äta korv med bröd, kommer sitta svinfint.
Dagens kärlek: Min pojkvän som jag älskar över allt annat ♥ Lol jk
Dagens mående: Bra.
Dagens kommentar: Jag kommer inte på något så här får ni ett citat jag älskar istället:
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh kan du inte tipsa om lite filmer snart? Jag glor också på jättemycket film nuförtiden och jag har svårt för att hitta några bra. Puss, saknar dig dansken!

Svar: Jo, absolut! Tycker de flesta jag ser är halvdåliga faktiskt, därför jag inte tipsat ännu. Men det kommer :) puss, saknar dig med finis
Michibelle

2012-10-23 @ 18:57:15
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0