Definitely maybe

Jag jämför andra killar med en drömbild jag har av någon som bor en miljon mil bort, som antagligen inte ens stämmer. Jämför musiksmak, klädstil, intressen. Jämför om jag blir lika glad av meddelanden från dem som av honom. 
 
Om två månader kommer de miljoners mil bli ganska mycket färre och jag kan inte låta bli att tänka på om vi kommer ses någon dag, dela den där ciggen, se den där matchen och lyssna på de där låtarna jag föreställt mig så många gånger. Jag tror inte det, men tänk så fint det vore.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Träffa honom!!!!!! Hade varit så-jäkla-coolt! Hihi

Svar: Det hade varit sjukt roligt och fint, får se helt enkelt!
Michibelle

2012-10-08 @ 14:47:30
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0