Big fish

 
 
 
 
 
 
You were a big fish in a small pond, but this is the ocean and you're drowning. 
 
Fiskar och spindelnät och påskliljor och jättar och kärlek vid första ögonkastet och en hemlig stad och bankrån och spådommar om döden. Såg Big Fish för första gången idag. Herre gud vilken välgjord och fantastiskt fin film. Jag vet inte riktigt hur man ska förklara den, men man hamnar i en gammal mans olika berättelser om sitt liv och allting är orealistiskt men så fint och speciellt att man inte riktigt vet vad. Lova mig att ni ser den, okej? Okej.

Kommentarer
Postat av: kajsa

SÅ HIMLA BRA FILM. Den är min favoritfilm. Så magisk, så fin, så mycket hopp, så orealistisk men så sjukt realistisk på samma gång. Genialisk. Jättebra helt enkelt.

Svar: Det var faktiskt från dig jag fick reda på den! Du svarade att det var din favoritfilm i mitt projektarbete. Så tack Kaj för det, så himla underbar film.
Michibelle

2012-09-07 @ 19:42:25
URL: http://kajsajarnehage.blogg.se
Postat av: Olivia

Okej, det må vara det sjukaste att jag såg den här filmen i lördags och så ser jag detta inlägg på din blogg idag! Jag var såld. Älskar scenen när han ser sin fru för första gången och han tar bort popcornen som är i vägen!

Svar: Nej, vad sjukt! Åhh, ja. Den scenen var jättejättefin, och att de snabbspolar efter för att tiden ska hinna ikapp. Allting är så SMART och FINT!
Michibelle

2012-09-11 @ 01:24:39
URL: http://oliviaustralia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0