Klippt

Idag 15.00 satte jag mig i en frisörstol hos en frisör jag aldrig varit hos förut. Visade en bild på en av de snyggaste kändisarna jag vet och sa att ungefär så vill jag ha det. Så hon tvättade och borstade och klippte. Mycket. Gick därifrån med nästan 2 dm kortare hår och det känns bra, nytt och fint. Jag är glad att jag vågade! Ibland måste man göra spontana förändringar, som att klippa av allt sitt hår eller flytta hem från Norge.

Nu ska jag och mamma titta på film och jag ska äta keso med äpple&päron-smak. Idag är det 6 dagar till London och jag blir så himla lycklig när jag tänker på det.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Satan så snygg du är! Du klädde verkligen i din nya frisyr!

Svar: Tack, vad glad jag blir!
Michibelle

2012-09-07 @ 20:42:29
Postat av: Nina

Fett snyggt med läppstiftet til!!

Svar: Åh tack!
Michibelle

2012-09-09 @ 20:21:09
URL: http://www.mittbrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0