Någon slags resumé

Känns lite patetiskt att göra en sammanfattning på en månad där det knappt hänt något och då jag dessutom varit skitdålig på att ta bilder. Men då Oslokategorin blev tre månader kortare än vad jag tänkt mig så förtjänar den faktiskt ett värdigt avslut i form av ett avslutningsinlägg. Bilderna kommer i himla blandad ordning.
 
Såhär har många av mina dagar sett ut. Film, tv-serier och avokado med citronpeppar.Såhär såg min del av rummet ut, och detta var i princip den enda dagen det var såhär städat.J's syster Emelie kom på besök och vi spenderade en heldag i Oslo centrum med islatte och lite shopping.Såhär kan det se ut i Oslo en solig sommardag.Vi åt på en mexikansk restaurang på Majorstuen och det var himla gott.Frogner park, ett måste om man kommer hit.Brownie på TGI friday's. Lätt med på min topp fem över de godaste efterrätterna jag någonsin ätit.Träffade en gosigaste hunden utanför mataffären som vi var tvungna att fota.
Såhär ser Solli plass ut klockan 07:01 på morgonen. Det är "centrum" i Vika kan man säga, där ligger cafén och alla bussar och trikkar går därifrån. 
Detta var precis när jag kommit hit och vi åt på svindyra Akerbrygge. Mysigt, men så ovärt pengarna så jag ville dö.Lappen vi fick från de i lägenheten ovan. Tyvärr blev det aldrig något festande med dem, för min del i alla fall.
Therese hade problem med ögat och fick åka ambulans för att vi inte hade bil, vilket var hysteriskt komiskt.
Under mina ensamma, dötråkiga dagar hittade jag serien The Inbetweeners som gjorde mitt liv lite mer fullbordat. Helt briljant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0