Tre dagar

Idag har jag hittils tittat på en massa Awkward-avsnitt, städat halva huset, fyllt i fler Visum-papper, bokat buss från och till Gatwick airport i London och rensat ur min garderob. Långt ifrån klar, allting ligger på golvet just nu. Man har så äckligt mycket kläder egentligen, synd bara att mitt femtonåriga och dagens jag inte delar klädsmak och att hälften av allting i min garderob är oanvändbart. Ska bli så skönt att få rensat och slängt det. 
 
Idag är det tre dagar till London. Det firar vi med lite Londonbilder. 
 
bewitchingbritain:

   Night view of St. Paul’s Cathedral in London.  I love those white lights in the trees, and the blue-and-white concept versus the ubiquitous black-and-white London. (print available on etsy.com)
 
 
 
 
 
3411_af15
källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0