Varför idag är himlahimla bra

x Åkt hem.
 
x Fick skjuts av Tanja som nyss tagit körkort från Knutpunkten och hem så jag slapp släpa runt väskorna på bussen. Guld värt!
 
x Kunnat lyssna på min favoritmusik på jättehög volym för första gången på länge.
  
                                                    
                               
 
x Ätit kycklingspett med jordnötssås framför några avsnitt Desperate Housewives.
 
x Suttit och halvsovit i massagestolen vilket var heaven, på riktigt.
 
x Imorgon 15.00 ska jag göra något döööspännande, eller det är det för mig i alla fall. Trogna bloggläsare, jag berättar självklart vad det är efteråt. 
 
x Jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0