Sån 1,5 dag

Är så dålig på att ta bilder just nu, så här är en på mig när jag dricker kolsyrat hallonvatten. Haft 1,5 pissdag, lyssnat på sorgligaste musiken, gråtit dramatiskt för att det behövts, sett till att inte en enda millimeter av min hud rörde vid hans när vi skulle sova, gjort allt värre med sorgliga youtubeklipp. Bara varit en sån 1,5 dag. Men det är väldigt över nu och idag har jag lyssnat på Queen, nailat ett filmquiz, tagit kontakt med de som verkar mest intressanta i mina klasser, blivit medbjuden till en maskerad i helgen, pussats förlåt och ätit middag som 1. jag lagade, och inte i en micro och 2. som inte innehåller en miljon kolhydrater. Det bästa med pissdagar är att när de är över är kontrasten i sig nog för att man ska känna sig alldeles lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0