Thailandvideon

Kom och tänka på videon Tanja gjorde efter volontärresan, la nog aldrig upp den i bloggen. Kanske inte är så kul för er att se, lite som när någon visar hundra bilder på sina barn och det säger en ingenting. Men här är våra små änglar i alla fall, hur barnhemmet såg ut, vattenkrig i ösregn, äppelskalning, dans, vårt stökiga rum osv. Valet av musik kan verka lite udda, men det var låtarna de spelade varje dag när barnen hade PE och dansade sina väldigt oväntat porriga danser. Känns så overkligt att vi varit där, men åh vad jag saknar det.

Nu ska jag skaka av mig videon, göra mig färdig och sen ta bussen in till stan. Ikväll spelar Justin på något ställe och jag ber att jag kommer in så jag får se honom. So looonnngggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0