You don't know what it means to win

Satt näranära på bussen och jag bad om att få en av hörlurarna. Den här låten spelade han och jag har inte lyssnat på särskilt mycket annat sen dess. Att associera någon så hårt med en låt man kommer lyssna på och sätta ihop alla bra minnen till en musikvideo i huvudet och gråta tills man somnar till är väl bara att göra det värre. Men det är nog oundvikligt, en viktig person behöver en låt.

 
Igår skickade jag sjukmail till mina lärare. Jag visste att vi inte skulle göra något jätteviktigt och så var C ledig också. Så vi sov länge, morgonmyste, åt ägg och bacon till frukost, lyssnade på musik, gick till biblioteket, åt kinamat till lunch, skrattade åt Youtube-videos i säkert två timmar, åt Ben&Jerrys till middag i hans säng och somnade relativt tidigt medan vi tittade på film. Bästa lediga dagen mitt i veckan. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååååh puss på dig och er två

2013-04-21 @ 22:55:49
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0