Bokad hemresa och första jobbdagen

 
Detta har hänt:

1. Sovit med våra nya sängkläder och det var l-o-v-e-l-y. De vi haft innan var horribla, luddade en massa och man fick plocka bort vita små tussar från varandras hår varje morgon. Så detta är heaven.
2. Druckit öl med Jared på The Book club och tittat på Catfish med Bow-hushållet. 
3. Bokat biljett hem! Kommer vara hemma mellan 23-29 december och jag ska passa på att äta så stört mycket mat, umgås med familjen och vänner och bre ut mig i min säng varenda natt.
4. Fått jobb fram tills den 23:e och idag var första jobbdagen. Det är i en liten affär i Angel som säljer massa olika kort (julkort, grattiskort osv) och random presentartiklar. Min trial varade oväntat i sju timmar och jag är så trött efter all information att jag känner mig dum i huvudet på riktigt. Men det gick bra och jag ska få jobba 30 timmar i veckan och jag känner mig döexalterad. 
5. Jobbar seriöst två minuter ifrån Tina som jobbar på en restaurang/bar. Så när jag slutat jobba gick jag bort till henne och beställde en drink bara för att få se henne jobba, värt. Så duktig, kookz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0