Hoxton Housewarming


I fredags hade Luke, Hugh, Sarah och Michaela housewarming party i sitt hus i Hoxton. Dansade patriotiskt till Maggio, träffade på några britter i aussiehavet, fick en jagskasova-snapchat och behövde inte längre fejka the carelessness och satt på ett sovrumsgolv och diskuterade för den tusende gången drop bear-mysteriet. Avslutade kvällen med att dansa ensam med Tina till The 1975 – Me för att ingen annan förstod charmen av att dansa full till en sådan låt, så passade på innan de satte igång ännu mer svårdansad elektronisk musik igen. Gick hem vid 5.45 och somnade på sekunden, dönöjd med min Hoxtonkväll.

I lördagskväll vandrade jag bort till Islington där Diana hade sin going home-kväll i en av alla barer. Hon har bott i London i tre år och ska nu flytta hem igen, så dålig timing för mig som nyss kom hit och gärna hade träffat henne en massa fler gånger. Men fick i alla fall kramas hejdå och träffa nya bra människor.

Igår hade jag och T&L myskväll med matlagning, tända ljus och listskrivning. Satt sedan uppe till fem imorse och tittade på American Horror Story med Tina. Gör ont i kroppen att titta på den och man glömmer lite att andas, men jag dör så bra det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0