Jobb, solo, glögg

Idag var min tredje dag på jobbet och än så länge älskar jag det. Min chef Kate är hur bra som helst och blir kompis med alla sina anställda, köper med Starbuckskaffe tillbaka till oss, ber mig göra spellistor till affären och är tydligen programledare för BBC, Animal Planet osv. vilket jag tycker är coolt. Tjejen jag har jobbat med hittills heter Chelsea, är från New York, helt genomgenuin, frågar tusen engagerade frågor och minns allt man svarar och diskuterar villigt high school filmer, amerikanska städer och brittiska/amerikanska/australiensiska män med mig. Det enda negativa är att jag träffar Tina och Lisa typ fem minuter om dagen för att de just nu jobbar sent i och med sina restaurang/barjobb. Men på söndag är vi alla lediga och har finbesök från Sverige x 3, så då blir det förhoppningsvis Breakfast Club och Brick lane market. 
 
Idag fick jag ett kuvert med en Solotidning från pappa (<3) som jag läste till min ikeaköpta glögg medan jag lyssnade på Abba. Så bra Sverigeig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0