Lördag Söndag

Lördag: Köpte k-cider som smakade fjortisfylla, gjorde oss redo med kjolar och läppstift och gick bort till The Haggerstons igen. Hittade på några Marina&Alexa alter-egon och dansade och drack öl. 

Söndag: Imorse vid 10 tog vi bussen till Ikea för att äta köttbullar och köpa mer grejer till lägenheten +skorpor,lax,dammsugare,lösgodis,glögg,flädersaft etc.
Köpte finaste sängkläderna som ser ut som de vitblåa tapeterna i 500 days of Summer.
Jobbig bussresa hem med för tunga ikeapåsar och mycket folk. Fick sätta längst upp längst fram med fin himmel som utsikt dock, lite plus.

Nu är jag såhär trött. Tänker gå och lägga mig vid åtta och längta till min svenska laxfrukost jag ska ha imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0