The Haggerstons och Brick lane


I lördags kom Denniz och Simon hit på besök. Så på kvällen tog vi med dem till The Haggerstons där de satt upp en ful Hawaiibar. Drack öl och trängdes på dansgolvet, avslutade kvällen med pommes i pitabröd och historier om dåliga hångel.

På söndagen åkte jag, Tina, Denniz och Simon till Brick lane market. Åt på Spitafields market.
Letade vintage. Provade fina hattar. Satte ihop fula outfits. Träffade på mitt gamla haff med fina lockar. Dog över alla tröjor med vintagetryck.
Gruppbild på Urban Outfitters.
Och så kom ju Tim hit! Vet inte vart jag är bland dagarna längre, men på den här bilden är i alla fall vi på The Breakfast Club och äter pannkakor med bacon, banan och sirap på. Crazy crazy good.
En till matbild på Tim. Åkte till Whitechapel och promenerade bort till Stephney Green där vi åt dögod kinamat på ungefär tio minuter för att sedan stressa bort till bion som ändå visade reklam hur länge som helst. Såg i alla fall The Hobbit: The Desolation of Smaug som var minst lika bra som ettan. 

Idag är vi gästfria och i helgen jobbar jag mest och myser med den roomien som är hemma samtidigt som jag. På måndag flyger jag till Sverige och jag dördördör av hur bra det kommer bli med hemmajul och reunion med saknade vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0