Bildsummering

Känns som jag inte bloggat på en evighet. Här kommer i alla fall en summering av fredag-torsdag.

Fredag: Spelade beerpong, ritade på varandra och jag minns knappt mer, men roligt var det. 

Lördag: Bakisbakisbakis. Justin gjorde frukost till mig och jag försökte plugga men det gick inte alls, sov mest. Gjorde jelloshots med Debbie på kvällen och glömde med flit allt som hette midtermexam vilket för stunden kändes väldigt rätt. 

Söndag: Satt och pluggade i typ åtta timmar och hatade allt. Såg slutet av superbowl-matchen och tröstdrack fler jelloshots med Debbie som också hade prov nästa dag (låter lite alkoholistigt nu när jag skriver det)

Måndag: Men så gjorde jag proven och det gick bra. Fick tillbaka Politikprovet och jag fick A minus. Vi stryker minus. Jag fick ett A och jag ville gråta glädjetårar. Efter skolan åt jag sushi med Emma och det är konstigt hur ringrostig man blir när man inte pratar ett språk på länge, även fast det är ens förstaspråk. Börjat tänka på engelska ibland vilket nästan är ännu konstigare. 

Tisdag: Åkte till en leksaksaffär med Andrew, Chris och Moon i A's nya coola bil. Där fanns inte bara grejer för barn utan de hade en massa roliga random saker, ville köpa hälften av det men konverterade allting till plagg på Urban Outfitters och lyckades på sätt hålla i plånboken. På kvällen spelade vi UNO och jag och C tittade på film. Gick inte till skolan nästa dag för att jag hellre blev pillad i håret och drack juice och delade klickisar i mjukiskläder. Ibland får man prioritera. 

Onsdag: Jobbig dag. Lite drama och bråk. Var trött på människor i allmänhet och ville bara sova. Slutade i alla fall med att vi nu har hus som vi flyttar in i nästa tisdag vilket känns jättejättebra. Jag behöver verkligen ett eget rum. Spelar ingen roll hur mycket jag tycker om människor, jag cravar egentid så fruktansvärt mycket. Och huset är jättefint med tre våningar, fin trädgård med damm och ett minivattenfall och mitt rum har stor garderob, stor säng och om jag inte minns fel fransk balkong. Längtar.
Torsdag: Inte varje dag solen skiner i Seattle så jag och C gick ut på promenad och beundrade byggnader och konstiga/roliga människor. Utöver det har den här dagen varit hemsk. Hela den här veckan har varit jobbig. Plötsligt blev mycket komplicerat. Gråter mitt bland allihopa och hade gjort allt för att ha min familj här idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0