Caring is creepy

Och när jag skulle bli bra på att blogga igen strular vårt internet, så försöker med mobilen. Alla hjärtans dag idag och jag har fått choklad och blommor vilket var en fin kontrast till att köpa en ros till sig själv som förra året. Tittat på film tre av tre lektioner, tittat på Spindelmannen och nappat med C, lagat mat och håller för tillfället på att hänga in alla mina kläder i garderoben. Ikväll ska jag antingen mysa här hemma eller följa med Brenna och Rondo ut på något Alla hjärtans dag-event, beror på hur sent det blir. Ni borde lyssna på "The Shins-Caring is creepy" föresten, såså bra.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh jag vill se bilder på ert hus!!! Haha nyfiken

Svar: Kommer snart, lovar!
Michibelle

2013-02-15 @ 13:44:57
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0