Rymdbadbomb och Charity pot

Jag är äntligen klar med uppsatsjäveln och bevisat ännu en gång för mig själv att sista minuten fungerar vilket inte är bra, kommer aldrig lära mig. Idag i skolan fick jag reda på att vi har psykologiprov och sociologi-inlämning imorgon vilket var mindre roliga överraskningar, hoppades på en ledig eftermiddag efter maratonsplugghelgen jag precis haft. Ville göra något roligt ändå så efter skolan tog jag bussen ner till downtown där jag gick in på Lush och som vanligt köpte mer än vad jag tänkt mig. En rymdbadbomb som ska göra vattnet rymdigt med glitter, virvlar och stjärnfall. En bad-någonting som jag inte vet vad den gör förutom att lukta gott. Och så visade de mig en ny serie hudkrämer där all vinst går till olika saker, beroende på vilken man väljer att köpa. Kunde inte välja mellan hundarna och chimpanserna, kände att de skulle ta det personligt, så köpte båda två. Åt lunch, mötte upp Chris, fixade kontanter till hyran och drack pepparmintkaffe på Starbucks. Sen jag kom hem har jag pluggat, pratat med finatina, ätit nudlar (vet inte varför jag fortsätter ge er matrapporter) och pluggat lite till. Skaffat extremt roliga sommarplaner att komma hem till och även en eventuell resa under spring break som jag är överexalterad inför. Mycket skaplig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0