Onsdag

Tribes – How The Other Half Live
French Films – When People Like You Filled the Heavens
James Blake – Retrograde
 
Fruktansvärt frustrerande skoldag. Älskar mina lärares personligheter, men man märker snabbt hur lite man har att säga till om här borta jämfört med hemma där vi får vara med och påverka relativt mycket både lektioner och våra betyg. Fick mig på dåligt humör i alla fall. Missade bussen hem, skulle köpa dricka i en affär för att fördriva tid och gav Walgreenskortet till killen i kassan som sa "This isn't Walgreens, and you're this close to get punched in the face" utan att ens le. Bölade lite på bussen hem för att jag saknar alla där hemma så mycket. När jag kom hem satte jag mig vid matbordet och klagade till de andra om min dag och de är så himla söta och började göra kaffe och vitlöksbröd till mig för att göra mig glad igen. Tog en alldeles fantastisk powernap, åt senlunch med C och nu ska jag plugga och städa mitt rum, ganska mycket gladare än förut.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag saknar DIG!!! åh

Svar: Och jag DIG!!
Michibelle

2013-02-21 @ 21:30:18
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0