Såhär ser det ut när jag stänger in mig en helg för att plugga:

Maratonplugg är bättre med socker än utan. Har förutom att uppsatsskriva tittat på The Inbetweeners och ätit hamburgare med bacon, jordnötssmör och banan på med Chris (tvingar honom att testa alla mina konstiga kombinationer),druckit kaffe i trädgården mitt i natten, tittat på DHW för första gången på längelänge och jag har saknat det så, druckit billigt vin med Brenna,Rondo och deras vänner i källaren och tagit tag i tvätt och städning. 

Föresten fått en buddy utanför mitt fönster. Det ser ut som att hen tänkt äta ödla till middag. Gott.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Michelle, jag saknar dig!
Det låter som du har det toppen. Hoppas det är så toppen också, fast det är det säkert.

Svar: Och jag dig!<3
Michibelle

2013-02-25 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0