Sol och cider

Varit så himlahimla fint väder idag och det kändes så vårigt. Efter mina lektioner registrerade jag mig till min tredje och sista klass och nästa quarter ska jag läsa Introduction to film (analysera filmer, typ), Music in the US (Lyssna på musik&kolla musikvideor och dra kopplingar till samhället) och Professional development (lära sig att organisera och utveckla företag). Nöjd. Gick till biblioteket efter skolan där jag mötte C, han hjälpte mig hitta böcker till min politikuppsats och så hyrde vi några filmer också. Drog med honom till H&M och Urban Outfitters också innan vi åkte tillbaka till huset. Druckit cider i trädgården och skrivit om olika politiska system sen dess. Ska försöka bli färdig snart så jag hinner visa Chris 500 days of summer innan jag måste sova, vore ett bra slut på en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0