Happy friday

Lämnat in min första uppsats, fått mitt första bokstavsbetyg, pluggat till ett på natten för att jag var tvungen att slå upp 100 politiska termer och känner någon konstig lycka över att ha läxor och måsten igen. Igår ropade elever "Happy friday" till varandra i korridoren och det var precis vad det var, en väldigt glad fredag. Min fredagskväll bestod av pinball, cranberryvodka och drinklekar. Innan jag kom i säng 02:30 mötte jag en helt naken förvirrad kille i korridoren och så fick jag gå ner till receptionen och förklara att jag råkat ta mitt McLovin-körkort istället för nyckelkortet så jag kom inte in i mitt rum. Bra kväll och jag kände lite såhär: Spector – Friday Night, Don't Ever Let It End

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha vad gulligt det där med Happy Friday! Jag ska införa det här hemma i tråkiga Sverige!

Svar: Visst är det gulligt!
Michibelle

2013-01-06 @ 18:04:50
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0