Swedish meatballs

 
Fredagskväll började rörigt och omständigt. Var bjuden på fest hos en tjej som heter Jasmine, men så skulle de till en bar innan så bestämde oss för att åka till ett 18+ ställe innan efterfesten. Jag&Chris tog fel buss, gick vilse och hamnade sen på fel sida motorvägen så det slutade med att vi gick tillbaka till hostlet sönderfrusna och halvbittra. Ställde in mig på att gå och lägga mig när vi kom tillbaka men så visade det sig bli en bra fredagskväll ändå och vi stannade uppe tills åtta på morgonen lagom tills frukosten på hostlet började ställas fram. Men vad är en lördagskväll på hostlet utan drama, en självmordsbenägen döv/stum kille hotade mig på teckenspråk och gick sedan vidare till Justin som jobbar här och gjorde samma sak, så han fick hämtas av polisen. Förutom det, bra kväll.
 
 
På lördagen åkte jag, Brenna, Alex och Noah till Ikea och jag aldrig har jag varit så glad över vara där förut. Man blir så patriotisk när man är i ett annat land, var alldeles stolt när folk beställde "Swedish meatballs". Köpte köttbullar, potatismos, lingonsylt, brunsås, julmust och dammsugare och åkte sen hem till Alex och Noah där vi drack vodkadrinkar och kelade med världens gulligaste och dreggligaste hund. Kolla underbettet, dör. Tog bussen tillbaka till hostlet, hängde med de andra där ett tag och gick sedan för en gångs skull och la mig i tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0