Skype och sånt


Bestämde skypedate med Chris och vi försökte se en film tillsammans, men det var svårt att synka dem exakt så ljudet hos den andra störde. Vi la ner den annars bra idén och pratade istället. I sex timmar fick jag höra hans röst, hans skratt, se hans chrisansiktsuttryck, jag fick sitta på min stol på balkongen, lyssna och prata om hur jävla jobbigt detta är, lyssna på spellistan med våra låtar på tillsammans och i slutet kröp vi båda ner i våra sängar för att vi ville gå och lägga oss tillsammans, trots avståndet på en miljon mil. 

Ätit middag i uterummet med Peter och Mamma och lax måste nog vara min top tre favoriträtt. Älskar lax. 

Idag var jag med Timsan och tränade på en låt tills lördag då Mamma och Peter ska gifta sig! Efteråt åkte jag hem till pappa och åt sallad, tittade på reseprogram (dog) och läste SOLO. När jag kom hem från USA låg det en jättestor hög på min säng med alla tidningar jag prenumererar på som kommit, ska avverka så många jag kan nästa soliga lediga dag. Föresten, jag vet att detta är förbjudet att säga i Sverige och att folk tycker man är dum i huvudet när man väl gör det. Men jag vill att sommaren ska ta slut nu för jag vill ha höstkläder, långfikor, ljus, filmkvällar och oranga löv. Speciellt höstkläder, seriöst. Fuck shorts. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0