Här kommer en lista

Hur såg du ut för ett år sedan?


Hultsfred som var nästan exakt ett år sedan. Lite ledsen att jag klippte mitt hår :((


Vilket är ditt mest använda ord denna vecka? 

Finals och fuck. 

Har du någon fobi? 
Hajar och dödliga brännmaneter. Är väl ingen som vill träffa på dem, men jag kan bli rädd när jag simmar i Ängelholm. Därför jag inte vill åka banan eller fallskärm efter en båt utomlands, ser framför mig hur jag landar i ett manetstim eller en gapande haj som spanat in mig i luften. Fy. 


Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?

Nachos med smält ost, grönsaker och kyckling.

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag? 
"I like you tremendously"

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast? 
Efter slutprovet i musik, det kändes så himla bra (ta i trä så jag inte får F)

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Vet inte vad jag ska göra nästa helg. Gråta och packa typ.


Vilken är din pepplåt förtillfället?

Shout Out Louds – Tonight I Have To Leave It
Cravar festivalliv så extremt mycket när jag hör den här låten.


Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan? 

Powernapat, tittat på film, läst, skypat, städat, diskat


Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr? 

Har jag säkert, vad vet jag inte.

Vad oroar du dig för? 
1. Flygplatsen. Jag kommer bli traumatiserad och behöva börja skriva dikter och måla för att inte gå fullständigt sönder. 2. Den här sommaren. Jag vet liksom att jag kommer snitta tre hysteriska gråtattacker per dag, stalka hans facebookprofil efter nya potentiella tjejer (hatarfacebookibland), sakna honom smärtsamt mycket och veta att vi har hela Atlanten mellan oss. 

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden? 
Är väl bandmedlemmarna i Bad Religion, fast vill säga Morrissey för att jag tyckte det var coolare.


Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden? 
Allt det här. 

Har veckan varit bra än så länge?
Att vår förra landlord visade sig vara en så manipulerande skitjobbig b*tch gjorde ju allt lite jobbigare, men överlag har den varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0